niedziela, 13 października 2013

Nasze drobiazgi od LITTLE ROSE


Piękne babie lato mamy, nieprawdaż?  Mniejsza o snujące się wszędzie pajęczynki z sympatycznymi stworzonkami uczepionymi końców :/  Okolica nasza zachęca do spacerów i smutno mi na myśl o zimie, kiedy to będziemy tylko na godzinkę, dwie wyskakiwać się przewietrzyć.  Jesteśmy szczęściarami, mieszkamy w miejscu, gdzie jest bardzo mało zabudowań, głównie niewielkie pola uprawne. Bubalek ma więc możliwość podglądania przyrody z bardzo bliska. Bażanty widuje częściej niż kury, czasem się nawet jakaś sarenka trafi.  Wiosną chodziłyśmy oglądać jak rosną roślinki, jak wygląda mała kukurydza, cebulka, lucerna, jak to wszystko rośnie tak szybko, że ani się obejrzymy a osiąga wysokość większą niż Bubal. Czasem na te edukacyjne spacerki lubię ją ubrać inaczej niż dresik, bluza, czasem każda kobieta, nawet ta malutka po prostu musi wyglądać jak dama! Większą połowę sukcesu stanowią dodatki, czasem jeden niebanalny gadżet diametralnie zmienia charakter całości. Karmelkowe niesforne kłaczusie zostały ujarzmione za pomocą przeuroczej opaseczki z nachodzącymi na siebie kwiatuszkami, a ile uroku to jej dodało (nie wierzyłam, że Buba może być jeszcze bardziej urocza, ale jednak!)! Pochodzi ona ze sklepu LITTLE ROSE & BROTHERS, która oferuje wyjątkowe i niedrogie ubranka i akcesoria dla dzieci. Bardzo podoba mi się delikatność tej opaski. Szeroka guma jest niezwykle rozciągliwa, przez co i bardzo delikatna i nie uciska główki, nie przeszkadza małej i nie prowokuję do ściągania. Widziałam ją również na ciemnych włoskach i muszę powiedzieć, że ten zestaw kolorystyczny wygląda świetnie na każdym odcieniu. Jest to pierwsza opaska, którą naprawdę polubiłam, głównie za wygodę w jej noszeniu: zawsze miałam wątpliwości, czy czasem coś gdzieś małej nie uciska, czy aby na pewno jest jej wygodnie, tutaj nie mam takiego dylematu. Pod koniec sesji  będzie bonusie od Little-Rose: kolczyki dla mamusi! Aż żałuję, że nie noszę kolczyków. Van Gogh oprawiony w metal, miodzio! Jeżeli jesteście zainteresowani  sklepem (a warto!) zapraszam TUTAJ, a TUTAJ znajduje się link do ich funpage!
P.S.Szykujcie się na konkurs z Firmą Little – Rose & Brothers!
















7 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...