środa, 2 października 2013

Krakowska Manufakura Czekolady - magiczne miejsce!




Zdjęcie pochodzi ze strony: http://chocolate.krakow.pl/pl/content/6-informacja

Niedawno pisałam o spotkaniu z blogującymi mamami (TUTAJ) w Krakowskiej Manufakturze Czekolady, dziś chciałam oficjalnie przedstawić wam to miejsce. Sami o sobie piszą tak: Krakowska Manufaktura Czekolady to wyjątkowe miejsce w samym sercu Krakowa, łączące w sobie  najlepsze tradycje czekoladowe z całej Galicji. Od niezapomnianego smaku lwowskich pralinek wytwarzanych wyłącznie ręcznie do legendarnej krakowskiej czekolady. W każdej czekoladowej pralince, kostce czekolady czy figurce zaklęty jest kawałek historii, która dzięki zachowanym recepturom i naszej pasji do czekolady pozwala na nowo przywołać wspomnienia sprzed lat. Kontynuujemy więc tradycyjną produkcję czekolady z nadzieją, że ponownie Was zachwyci.
Byłam, sprawdziłam, nie kosztowałam wprawdzie wszystkiego, ale to co skosztowałam było świetne. Rewelacyjny smak czekolad z różnych zakątków świata serwowanych przez pana Tomasza Seweryna, który wyczerpująco opowiedział o burzliwych dziejach czekolady, początkach, najwymyślniejszych jej wykorzystaniach na przestrzeni dziejów w odpowiednim kontekście historycznym. Nie ma lepszego miejsca, by słuchać czekoladzie! Wystrój, zarówno sklepu, jak i kawiarni utrzymany jest w czekoladowej tonacji, można się zatracić i poczuć jak w bajkowe fabryce, gdzie wszystko: ściany, stoliki, drzwi i okna, zrobione jest z czekolada. Dla mnie samo słowo „czekolada” jest czymś niesamowicie pozytywnym, kojarzącym się z ciepłem, bezpieczeństwem, radością, więc kwestia spędzenia kilku godzin w tym magicznym miejscu, napawała mnie radością. Polecam to miejsce na spotkania w gronie znajomych, rodzinne wypady na czekoladę, nawet na randki, zwłaszcza, ze czekolada jest uznawana za afrodyzjak!  Nieocenioną zaleta miejsca jest profesjonalna, dyskretna,  przemiła, kompetentna obsługa, dla której opłaca się wracać do tego miejsca. Kolejny raz napiszę, że nie piłam w Polsce lepszej kawy! TUTAJ możecie śledzić KMC na Facebooku, a TUTAJ zapoznać się z treścią strony internetowej.

Zdjęcie pochodzi ze strony: http://chocolate.krakow.pl/pl/warsztaty-czekoladowe/268-warsztaty-czekoladowe-dla-dzieci-15062013r.html

 
Zdjęcie pochodzi ze strony:http://chocolate.krakow.pl/pl/warsztaty-czekoladowe/292-warsztaty-czekoladowe-dla-doroslych.html
 Warte uwagi są również warsztaty czekoladowe przeprowadzane w wydzielonej części kawiarnianej. Każdy może zamienić się na chwilę w czekoladowego mistrza i tworzyć własne praliny, trufle, malować na czekoladzie. Gdy tylko Buba podrośnie ma jak w banku taką atrakcję! Oczywiście razem ze mną! Serdecznie zapraszam do tego nietuzinkowego miejsca, ja już tam tęsknię! Zapraszam tymczasem na wirtualną podróż do krainy czekolady:











Dominikana, biała 31% - intensywniejsza od klasycznej


Kostaryka, mleczna 38% - intensywna mleczna czekolada






Peru, deserowa 64% - delikatna, o owocowym posmaku



Papua Nowa Gwinea, deserowa 64% - posmak wędzenia wynikający z suszenia ziaren w popiele



Uganda, gorzka 81% - intensywna, mocna czekolada












W tle - miejsce odbywania się warsztatów








Sklep



















6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...