piątek, 12 lipca 2013

Na powitanie

Kto nie chciałby na chwilę chociaż stać się znowu dzieckiem? Dzięki mojej córeczce dużo takich chwil w moim życiu. Codziennie bawiąc się, pokazując jej świat przypominam sobie moje beztroskie dzieciństwo i wszystko co z nim związane. O ileż łatwiej obecnie jest być mamą! A może mnie się tak tylko wydaje? Gdy ja byłam malutka nie było takiej mnogości artykułów: coś było, albo tego nie było. A dziś? Czasem mam problem z decyzją, wybór wacików do uszu przy wielkiej ilości marek urasta do niespodziewanych rozmiarów. Czasem mam dość wybierania i wolę coś dla mojej córeńki zrobić sama. Może nie będzie to takie śliczne jak z fabryki, ale cały urok ręcznie robionych przedmiotów to serce i czas, który się włożyło w pracę. Wszystkich ciekawych serdecznie zapraszam w magiczną podróż do dziecięcego świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...